reklama

Môj prvý článok

Človek rozmýšľa o tom, čím by malo byť zaujímavé to, ako vstúpi do niečoho nového. Ťažko sa mu začína robiť prvý krok, ktorý je jeho štartom. Či je to malé dieťa, keď vchádza prvýkrát do školy, alebo dospelý človek, ktorý práve nastúpil do práce...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

Aj napísanie prvého článku je čímsi zváštne. Aspoň pre mňa ako osobu, ktorá jednoduchým ťukaním do klávesnice zrazu zistí, že jeho článok sa napĺňa. Preto by som svoje prvé slová, svoje prvé ťuknutia do klávesnice, chcela venovať všetkým mojim inšpirantom, vďaka ktorým budem vedieť urobiť druhý krok. Mojej najväčšej inšpirácii, ktorá mi vnucuje myšlienky a tou je život sám. Človek by mal písať stále. Zapísať svoje pocity, svoju radosť, svoje rozhorčenie, pretože ak sa po čase vráti späť k jeho už takmer historickým zážitkom, zrazu si spomenie. Zasmeje sa, zamyslí a zistí, že pero je ako čočka objektívu fotoaparátu. Pripomenie okamih, pocit... Preto aj ja vopred ďakujem každému a všetkému inšpirujúcemu, pretože ak by bol na svete človek sám a vôkol neho by bola iba tma, bol by ako pohár bez vína...

Andrea Holásková

Andrea Holásková

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som mladý, ako ma môj priateľ nazýva, "nezmar":). Nie som ten, o ktorom si mnohí myslia, že o ňom vedia všetko. Teraz použije výrok, ktorý som pred dávnou dobou čítala a ktorý ma rovnako vystihuje: Som taká, akou ja chcem byť a nikto na tomto svete mi v tom nedokáže zabrániť Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu