reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Andrea Holásková

Andrea Holásková

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som mladý, ako ma môj priateľ nazýva, "nezmar":). Nie som ten, o ktorom si mnohí myslia, že o ňom vedia všetko. Teraz použije výrok, ktorý som pred dávnou dobou čítala a ktorý ma rovnako vystihuje: Som taká, akou ja chcem byť a nikto na tomto svete mi v tom nedokáže zabrániť Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Antivírus

Andrea Holásková

Antivírus

Pred mnohými rokmi, keď ešte panovali králi a bojovali, aby boli slávni a milovali ženy, aby boli silní, sa zrodil človek. Malý chlapec, ktorý sa narodil ako poloboh. Jeho otcom síce nebol Cappy a neniesol ani žiadne meno iného džúsového polotovaru. Napriek tomu bol chlapec silný od prvého okamihu ako uzrel svetlo sveta. Jeho rodičia ho pomenovali Angíneus, pretože jediná vec, ktorá ho vedela skoliť bola angína. Ako tak Angíneus rástol a rástol, stával sa z neho čoraz väčší silák. A nebol to len tak hocijaký wrestler. Jeho meno bolo slávne v celej zemi a tiež v mnohých iných teplých krajoch, ktoré boli naozaj teplé a žili v nich len samí muži. Angíneus bol vždy uznávaný. Pokiaľ išlo o boj, vždy vyhral. Stačilo len aby zakašľal a už boli všetci nakazení. Lenže niekedy ani to nepomohlo. Tí, ktorí poznali jeho protivníka, rovnako silného Penicilínusa, mali navrch. Boli odolní. Preto Angíneus v takýchto prípadoch využíval už aj silu bojovnosti, ktorú mu dal do vienka jeho otec Cappy.

  • 4. nov 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 576x
  • 1
Americký štýl

Andrea Holásková

Americký štýl

Cez víkend som si náhodou zapla stanicu MTV, kde akurát fičala jedna z amerických reality show. Táto show spočíva hlavne v tom, že isté dievča, bezpochýb zároveň aj maznáčik milujúcej mamičky a drsného otecka, kto vie prečo, chodila s dvoma chlapcami naraz. Chlapci mladí, vyšportovaný, akoby vystrihnutí naozaj z nejakého klasicky úchvatného amerického seriálu, že fakt aj na Slovensku by sa za takým nejedna otočila. Dievča, povedzme si, nič moc. Oči ďaleko od seba, nohy do X, nos ako nemenovaná slovenská moderátorka... Rozmaznené dievčatko, ktoré len teraz pochopilo, že chodenie s dvomi naraz nemôže dopadnúť nijak inak, len fiaskom a rozchodom minimálne jedným z nich.

  • 13. jún 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 670x
  • 3
Môj prvý článok

Andrea Holásková

Môj prvý článok

Človek rozmýšľa o tom, čím by malo byť zaujímavé to, ako vstúpi do niečoho nového. Ťažko sa mu začína robiť prvý krok, ktorý je jeho štartom. Či je to malé dieťa, keď vchádza prvýkrát do školy, alebo dospelý človek, ktorý práve nastúpil do práce...

  • 26. máj 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 175x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu